Megrendelés menete

  1. Egyedi megoldást szeretnék
  2. Hogyan küldjem el a megrendelésem?
  3. Mikor, hogyan kapom meg a számlát?
  4. Hogyan fizessem ki a megrendelt szolgáltatást?

Gyakori hibák

  1. Miért nem tudok e-mailt küldeni?
  2. Miért nem tudok belépni az FTP-re / Webmail-re?
  3. Miért nem érem el a weboldalam/levelezésem?
  4. Miért megy az összes elküldött levelem SPAM-be?

Megrendelés menete

  1. Egyedi megoldást szeretnék

    Semmi probléma, írd meg igényeidet a központi e-mail címünkre és mi igyekszünk számodra megfelelő ajánlattal szolgálni.

  2. Hogyan küldjem el a megrendelésem?

    A kiválasztott szolgáltatáshoz tartozó dokumentumokat miután kitöltötted és aláírtad, bescannelve küldd el nekünk a központi e-mail címünkre.

    Ezzel meggyorsítod az ügyintézés menetét és nekünk is segítesz, hogy tudjuk ki vagy és fel tudjuk venni Veled a kapcsolatot.

  3. Mikor, hogyan kapom meg a számlát?

    A szolgáltatás beállítása utána, maximum egy héten belül e-mailben, PDF formátumban.

  4. Hogyan fizessem ki a megrendelt szolgáltatást?

    Átutalással vagy a bankszámlánkra történe közvetlen befizetéssel.
    Ne felejtsd el a közleménybe beírni a számla sorszámát, hogy azonosítani tudjunk.

    Cégünk neve: Teratorium Online Kft.
    Bankszámlaszámunk: OTP 11712004-29907494-00000000

Gyakori hibák

  1. Miért nem tudok e-mailt küldeni?

    Ennek több oka is lehet:
    - Elérted a napi limitet
    - Rossz felhasználó/jelszó párost próbálsz
    - Vagy egész egyszerűen nem a mi szerverünkre próbálsz csatlakozni.

    Csatlakozáskor a felhasználó névnek tartalmaznia kell a domaint is. Például: bajbanvagyok@kalamajka.hu

  2. Miért nem tudok belépni az FTP-re / Webmail-re?

    Hibás felhasználónév / jelszó párossal próbálkozol. Csatlakozáskor a felhasználó névnek tartalmaznia kell a domaint is. Például: bajbanvagyok@kalamajka.hu

  3. Miért nem érem el a weboldalam/levelezésem?

    Ha túl sok hibás kísérlet történik, akkor a tűzfalunk blokkolja az adott IP címet egy órára.

    A rendszer figyeli az összes bejelentkezést (DirectAdmin, FTP, e-mail) és ha valamelyik ágról rossz felhasználói nevet, vagy jelszót érzékel, letiltja az összes bejelentkezési lehetőséget.

    Ebben az esetben írd meg nekünk az IP címedet (segítség: whatismyipaddress.com) a központi, e-mail címünkre, és hamarosan kiszedjük a tiltást.

    Megjegyzés: az oldal minden más IP-ről elérhető, csak arról nem, ahonnan a rossz jelszó megadás volt több mint 5-ször.

  4. Miért megy az összes elküldött levelem SPAM-be?

    Valószínűleg nem az általunk adott SMTP szervert használod.

    Gyakori eset, hogy az internetszolgáltatód kimenő mailszerverét használod, de a saját domaineden használt emailcímmel. A spamek elleni védekezés egyik eszköze, hogy a fogadó szerver visszakérdez, hogy létező emailcímről kapja e az emailt. Ilyenkor a netszolgáltatód szervere nemtudja megerősíteni a nálunk használt emailcímed valódiságát, így spamként kezeli.

    A megoldás, ha nem szeretnél webmailt használni:
    SMTP szervernek az általunk e-mailben kiküldött konfigurációt állítsd be. Pl.: ha a bajbanvagyok@kalamajka.hu címről szeretnél levelet küldeni, akkor a mail.kalamajka.hu címet add meg 465/587-es porttal és hitelesítést használva.