Segítség
Alábbi oldalunkon összegyűjtöttük a leggyakrabban elhangzó kérdéseket és a hozzájuktartozó válaszokat. Természetesen az oldal tartalma nincs kőbe vésve, de jó kiindulási alapot nyújthat felmerülő kérdésekben.
Megrendelés menete
Egyedi megoldást szeretnék
Ez a kedvencünk! Írd meg igényeidet a központi info-mail e-mail címünkre és mi igyekszünk számodra megfelelő ajánlattal szolgálni.
Hogyan küldjem el a megrendelésem?
A kiválasztott szolgáltatáshoz tartozó dokumentumokat miután kitöltötted és aláírtad, beszkennelve küldd el nekünk a központi info-mail e-mail címünkre.
Ezzel meggyorsítod az ügyintézés menetét és nekünk is segítesz, hogy tudjuk ki vagy és fel tudjuk venni Veled a kapcsolatot.
Mikor, hogyan kapom meg a számlát?
A szolgáltatás beállítása után, maximum két héten belül e-mailben, PDF formátumban.
Hogyan fizessem ki a megrendelt szolgáltatást?
Átutalással vagy a bankszámlánkra történő közvetlen befizetéssel.
Ne felejtsd el a közleménybe beírni a számla sorszámát, hogy azonosítani tudjunk.
Cégünk neve: Teratorium Online Kft.
Bankszámlaszámunk: OTP 11712004-29907494-00000000
Gyakori hibák
Miért nem tudok e-mailt küldeni?
Ennek több oka is lehet:
- Elérted a napi limitet
- Rossz felhasználó/jelszó párost próbálsz
- Vagy egész egyszerűen nem a mi szerverünkre próbálsz csatlakozni.
Csatlakozáskor a felhasználó névnek tartalmaznia kell a domaint is. Például: bajbanvagyok@kalamajka.hu
Miért nem érem el a weboldalam/levelezésem?
Ha túl sok hibás kísérlet történik, akkor a tűzfalunk blokkolja az adott IP címet egy órára.
A rendszer figyeli az összes bejelentkezést (DirectAdmin, FTP, e-mail) és ha valamelyik ágról rossz felhasználói nevet, vagy jelszót érzékel, letiltja az összes bejelentkezési lehetőséget.
Ebben az esetben írd meg nekünk az IP címedet (segítség: whatismyipaddress.com) a központi, info-mail e-mail címünkre, és hamarosan kiszedjük a tiltást.
Megjegyzés: az oldal minden más IP-ről elérhető, csak arról nem, ahonnan a rossz jelszó megadás volt több mint 5-ször.
Miért nem tudok belépni az FTP-re / Webmail-re?
Hibás felhasználónév / jelszó párossal próbálkozol. Csatlakozáskor a felhasználó névnek tartalmaznia kell a domaint is. Például: bajbanvagyok@kalamajka.hu
Miért megy az összes elküldött levelem SPAM-be?
Valószínűleg nem az általunk adott SMTP szervert használod.
Gyakori eset, hogy az internetszolgáltatód kimenő mailszerverét használod, de a saját domaineden használt emailcímmel. A spamek elleni védekezés egyik eszköze, hogy a fogadó szerver visszakérdez, hogy létező emailcímről kapja e az emailt. Ilyenkor a netszolgáltatód szervere nemtudja megerősíteni a nálunk használt emailcímed valódiságát, így spamként kezeli.
A megoldás, ha nem szeretnél webmailt használni:
SMTP szervernek az általunk e-mailben kiküldött konfigurációt állítsd be. Pl.: ha a bajbanvagyok@kalamajka.hu címről szeretnél levelet küldeni, akkor a mail.kalamajka.hu címet add meg 465/587-es porttal és hitelesítést használva.