Segítség

Alábbi oldalunkon összegyűjtöttük a leggyakrabban elhangzó kérdéseket és a hozzájuktartozó válaszokat. Természetesen az oldal tartalma nincs kőbe vésve, de jó kiindulási alapot nyújthat felmerülő kérdésekben.

Megrendelés menete

Q.

Egyedi megoldást szeretnék

Ez a kedvencünk! Írd meg igényeidet a központi info-mail e-mail címünkre és mi igyekszünk számodra megfelelő ajánlattal szolgálni.

Q.

Hogyan küldjem el a megrendelésem?

A kiválasztott szolgáltatáshoz tartozó dokumentumokat miután kitöltötted és aláírtad, beszkennelve küldd el nekünk a központi info-mail e-mail címünkre.

Ezzel meggyorsítod az ügyintézés menetét és nekünk is segítesz, hogy tudjuk ki vagy és fel tudjuk venni Veled a kapcsolatot.

Q.

Mikor, hogyan kapom meg a számlát?

A szolgáltatás beállítása után, maximum két héten belül e-mailben, PDF formátumban.

Q.

Hogyan fizessem ki a megrendelt szolgáltatást?

Átutalással vagy a bankszámlánkra történő közvetlen befizetéssel. Ne felejtsd el a közleménybe beírni a számla sorszámát, hogy azonosítani tudjunk.

Cégünk neve: Teratorium Online Kft.
Bankszámlaszámunk: OTP 11712004-29907494-00000000

Gyakori hibák

Q.

Miért nem tudok e-mailt küldeni?

Ennek több oka is lehet:
- Elérted a napi limitet
- Rossz felhasználó/jelszó párost próbálsz
- Vagy egész egyszerűen nem a mi szerverünkre próbálsz csatlakozni.

Csatlakozáskor a felhasználó névnek tartalmaznia kell a domaint is. Például: bajbanvagyok@kalamajka.hu

Q.

Miért nem érem el a weboldalam/levelezésem?

Ha túl sok hibás kísérlet történik, akkor a tűzfalunk blokkolja az adott IP címet egy órára.

A rendszer figyeli az összes bejelentkezést (DirectAdmin, FTP, e-mail) és ha valamelyik ágról rossz felhasználói nevet, vagy jelszót érzékel, letiltja az összes bejelentkezési lehetőséget.

Ebben az esetben írd meg nekünk az IP címedet (segítség: whatismyipaddress.com) a központi, info-mail e-mail címünkre, és hamarosan kiszedjük a tiltást.

Megjegyzés: az oldal minden más IP-ről elérhető, csak arról nem, ahonnan a rossz jelszó megadás volt több mint 5-ször.

Q.

Miért nem tudok belépni az FTP-re / Webmail-re?

Hibás felhasználónév / jelszó párossal próbálkozol. Csatlakozáskor a felhasználó névnek tartalmaznia kell a domaint is. Például: bajbanvagyok@kalamajka.hu

Q.

Miért megy az összes elküldött levelem SPAM-be?

Valószínűleg nem az általunk adott SMTP szervert használod.

Gyakori eset, hogy az internetszolgáltatód kimenő mailszerverét használod, de a saját domaineden használt emailcímmel. A spamek elleni védekezés egyik eszköze, hogy a fogadó szerver visszakérdez, hogy létező emailcímről kapja e az emailt. Ilyenkor a netszolgáltatód szervere nemtudja megerősíteni a nálunk használt emailcímed valódiságát, így spamként kezeli.

A megoldás, ha nem szeretnél webmailt használni:
SMTP szervernek az általunk e-mailben kiküldött konfigurációt állítsd be. Pl.: ha a bajbanvagyok@kalamajka.hu címről szeretnél levelet küldeni, akkor a mail.kalamajka.hu címet add meg 465/587-es porttal és hitelesítést használva.